streda 17. apríla 2013

Týždenné radosti a starosti #2



Moje dni veľmi výnimočné neboli ani uplynulý týždeň, ale posnažím sa nájsť aspoň dačo. Síce je už streda, tento súhrn sa bude týkať minulého týždňa. Posledné dva dni som mala skúšky, takže som akosi nestíhala skôr :).

Prvým hlavným pozitívom bolo, že som mala narodeniny. No hoci neviem, či je pozitívum, ak ich človek má v čase, kedy ich nemôže oslavovať, ale aj tak som mala pekný deň. Vyvolený prišiel s krásnou kyticou a dvoma veľkými darčekmi. Prekvapil ma dvomi prilbami – jednu na motorku a jednu na koníky. Moja hlávka bude v bezpečí, ešteže na to dbá :D.Večer sme si zašli na pizzu a mala som s ním pekné narodeninky. Diskotékové oslavy budú zrejme tento víkend.

Konečne sa nám oteplilo. Bolo treba oprášiť motorku. Previezli sme sa po okolí, zistili, že Morava je riadne zdvihnutá a ja som opäť skúšala jazdiť. Nakoniec to nedopadlo až tak dobre, pretože po druhý krát, čo som si na ňu v ten deň sadla, som sa nedokázala otočiť a obrovská motorka mi spadla. Ale nie som v tom vinná len ja, druhý krát som si na ňu už totižto sadať nechcela. Ale mrzelo ma to. Našťastie zdá sa nič sa nestalo, pretože bočné svetlo a kontakty v ňom zrejme dobre nešli ani pred tým. Ja som len bola v strašnom strese a okoloidúci pán, ktorý mi ju pomáhal zdvíhať, zrejme správne poznamenal, že by som sa mala učiť na niečom menšom. Nuž len keď nič menšie nemám. Takže si sadnem najbližšie na motorku ako šofér až keď budem mať svoju vlastnú 125ku a budem si robiť vodičák. Tak to nebude na ujmu nie len mne, ale hlavne ani nikomu kto mi dá do ruky svoju motorku.

Vyvolený doma prerábali, tak konečne sa odpratala jeho prvá motorka, ktorú s otcom sami zostavili. Sami posúďte, či sa podobá na našu československú javu? :)




Objavy týždňa

Havajská metóda Ho´oponopono

Všetci sme absolútne zodpovedný za všetko v našom živote, dokonca aj za politiku, prírodné katastrofy, či susedovu zlú povahu. Štyri vety vedia pomôcť  pri riešení každého problému, situácie, choroby. Ospravedlňujem sa ti, prosím odpusť mi, Milujem ťa, ďakujem ti. Podrobnejšie čoskoro, keď sa o Ho dočítam a dozviem viacej.

Takmer 3 mesiace bez televízora

Už toľký čas nám nefunguje telka. Dôvody nie sú dôležité, dôležité je, že dobrovoľne na silu ju už nepozeráme. A je to fajn. Míňajú ma všetky hlúpe relácie, realityshows, seriály, superstar a film, ktorý chcem vidieť sa dá stiahnuť a pozrieť. Po večeroch môžem robiť hocičo iné a vždy si dobrú zábavu nájdem. Nepozerávala som veľmi telku ani pred tým, ale teraz ma to už ani nezvádza. Zistila som, že rádio Slovensko má veľmi poučné relácie, napríklad každé ráno rozpráva žena, ktorá sa vydala do Japonska o tejto krásnej krajine a ich náture, či sa podozvedám všetko aktuálne zo sveta i z domova. Hoci sú správy ochudobnené o všetky dopravné nehody, vraždy a tragédie, vôbec mi to neprekáža. Len fakty a úsudok si spravím ja sama, nikto mi nehrá na city a nesnaží sa prekrútiť realitu. Paradoxne mám pocit, že som sa dozvedela oveľa viacej vecí, ako keď sme televízor mali. Nič mi neušlo, len občas možno neviem, kto je nejaká Janka Danka zo superstar, ale toto ani nie sú podstatné informácie. K tým dôležitým či už z rádia, alebo z internetu sa vždy dostanem. Prečítam oveľa viacej časopisov, ktoré si pravidelne kupujem a konečne sa aj doma dostanem ku knihe. Proste, bez televízora sa dá žiť a zdá sa, život je plnohodnotnejší :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára